Тэма тыдня: «Прыродны матэрыял (гульні з пяском і вадой)»
З 19.06 па 23.06 у групе рэалізуецца тэматычны тыдзень
«Прыродны матэрыял (гульні з пяском і вадой)»
На гэтым тыдні мы з задавальненнем будзем працягваць фарміраваць у дзяцей уяўленні пра ўласцівасці аб’ектаў нежывой прыроды (пясок сухі, вільготны, жоўты; вада халодная, цёплая); спосабы дзеяння з імі (пясок насыпаюць, перасыпаюць, рассыпаюць, збіраюць, лепяць; ваду льюць, наліваюць, пераліваюць, разліваюць); уменні пазнаваць і называць аб’екты нежывой прыроды: пясок, вада(I малодшая); уменне выяўляць уласцівасці прыродных матэрыялаў падчас гульняў, эксперыментавання (пясок сыпучы, з вільготнага пяску можна ляпіць; вада льецца, прасочваецца, у ёй прадметы плаваюць або тонуць, некаторыя прадметы ў ёй раствараюцца)(II малодшая). З цікавасцю пагуляем у дыдактычныя гульні: «Знайдзі што назаву», «Жывая і нежывая прырода», «Цудоўны мяшочак» і інш.
Паважаныя бацькі!
Вы дапаможаце свайму дзіцяці стаць больш дапытлівым, развітым, акуратным, калі:
1.Звярнеце увагу дзяцей на з'явы і ўласцівасці нежывой прыроды (пясок, вада), жывёлы прыцягваюць дзяцей сваёй рухомасцю, а нежывая прырода не рухомая, таму дзеці дашкольнага веку не звяртаюць на яе увагі;
2. Раскажаце дзіцяці можна зрабіць з пяску;
3. Дадзіце дзіцяці магчымасць эксперыментаваць з нежывой прыродай у хатніх умовах;
4. Прыдумайце з дзецьмі сумесныя гульні з пяском, вадой.
Пагуляйце разам з вашым дзіцём:
Дыдактычная гульня «Чацвёрты лішні»
Камень, гліна, вада, рамонак.
Цюльпан, пясок, васілёк, рамонак.
Стол, шафа, стул, гліна...
Дыдактычная гульня «Які, якая, якое?»
-Камень які?- цвёрды, цяжкі...
-Пясок які? - сыпкі, сухі, вільготны...
-Вада якая?-...
ЖАДАЮ ПОСПЕХАЎ!