Тэма тыдня: «Кветкі»
З 06.03 па 10.03 у групе рэалізуецца тэматычны тыдзень
«Кветкі»
На гэтым тыдні мы з задавальненнем будзем фарміраваць у дзяцей уяўленні пра спосабы догляду (паліў, праполка, пасадка) за раслінамі, для таго каб яны раслі, адчувалі сябе добра, былі прыгожыя, каб у іх было зялёнае сакавітае лісце, пругкае сцябло; уменне адрозніваць і называць расліны дэкаратыўныя кветкі (календула (наготкі), цюльпан, нарцыс, аксаміткі, настурка); квітнеючыя расліны на ўчастку (дзьмухавец, рамонак, васілёк). З цікавасцю пагуляем у дыдактычныя гульні «Што робіць расліна?», «Якой расліны не стала?», «Знайдзі і пакажы» і інш.
Паважаныя бацькі!
Вы дапаможаце свайму дзіцяці стаць больш дапытлівым, развітым, акуратным, калі:
1. Разглядзіце кветкі і іх часткі: кветка, сцябло, ліст, корань (на карцінках, ілюстрацыях і ў прыродзе). Звернеце увагу на колер і пах (водар) кветак.
2. Растлумачыце дзецям, што такое луг і сад, іх адрозненне і падабенства.
3. Раскажаце, што ёсць кветкі, якія растуць у садзе (садовыя, дэкаратыўныя кветкі): календула (наготкі), цюльпан, нарцыс, аксаміткі, настурка…. Ёсць кветкі, якія растуць на палянках (палявыя): дзьмухавец, рамонак, васілёк, пралеска…
4. Растлумачыце, што палявыя і лугавыя кветкі вырастаюць самі, іх не гадуе чалавек. І ёсць кветкі садовыя, пакаёвыя, якіх трэба даглядаць.
Пагуляйце разам з вашым дзіцём:
Дыдактычная гульня «Падбяры прыкмету да прадмета»
Лісце (якое?) - доўгае, кароткае, тоўстае, зялёнае, шурпатае...
Водар (які?) - рэзкі, моцны, слабы, салодкі, духмяны, духмяны, свежы...
Сцябло (якое?) - ...
Дыдактычная гульня "Адзін - шмат"
Ліст - лісце.
Кветка - кветкі.
корань - карані...
ЖАДАЮ ПОСПЕХАЎ!