Тэма тыдня: «Мой настрой»
З 20.02 па 24.02 у групе рэалізуецца тэматычны тыдзень
«Мой настрой»
На гэтым тыдні мы з задавальненнем будзем фарміраваць у дзяцей уменне заўважаць эмацыянальныя станы дарослых і аднагодкаў (радасць, сум, гнеў); праяўляць да іх спачуванне; адрозніваць эмацыянальны стан аднагодка і дарослага (радасць, сум, здзіўленне, страх, крыўда); праяўляць клопат, спагаду да людзей, якія акружаюць (пагладзіць па галаве, абняць аднагодка, якога трэба суцешыць, пытацца ў аднагодкаў і дарослых пра іх эмацыянальны стан, перадаваць характэрныя асаблівасці свайго эмацыянальнага стану і стану людзей, якія акружаюць, мімікай, жэстамі, позай). З цікавасцю пагуляем у дыдактычныя гульні «Чакаем гасцей», «Жылі-былі», «Небяспечныя і бяспечныя прадметы» і інш.
Паважаныя бацькі!
Вы дапаможаце свайму дзіцяці стаць больш дапытлівым, развітым, акуратным, калі:
1. Разгледзьце з дзіцем ілюстрацыі з рознымі сітуацыямі. Спытаеце ў яго якія пачуцці адчуваюць персанажы на малюнках?
2. Паспрабуйце разам з дзіцем адлюстраваць розныя эмоцыі гледзячы ў люстэрка.
3. Пагаворыце з дзіцем пра тое як можна падняць настрой другім.
4. Намалюйце з дзіцем колер сваёй эмоціі.
Пагуляйце разам з вашым дзіцём:
Дыдактычная гульня «Ветліва-няветліва»
Павітацца пры сустрэчы - (ветліва)
Штурхнуць, не папрасіўшы прабачэння- (няветліва)
Дапамагчы падняцца, падняць ўпала рэч –…
Сказаць дзякуй і калі ласка - …
Павярнуцца спіной да суразмоўцы - …
Сказаць ласкавае, добрае слова - …
Дыдактычная гульня «Скончы прапановы»
Зайчык спалохаўся і ... (уцёк, схаваўся).
Каця пакрыўдзілася і ... (заплакала).
Каця ўбачыла смешны мульцік і ... (засмяялася).
У Каці забралі цацку і яна ... (раззлавалася, заплакала)....
ЖАДАЮ ПОСПЕХАЎ!