Тэма тыдня: «Прадметы гігіены»
З 08.11 па 11.11 у групе рэалізуецца тэматычны тыдзень "Прадметы гігіены"
На гэтым тыдні мы з задавальненнем будзем фарміраваць: у дзяцей уменні пазнаваць і называць прадметы ўжытку (мыла, ручнік для рук, расчоска, насоўка); заўважаць вынікі выканання гігіенічных працэдур (Я чысты; Я прыгожы); уяўленні аб функцыях прадметаў асабістай гігіены (мыла – для ачышчэння рук, ручнік – для выцірання рук/ног, расчоска – для прычэсвання валасоў…); уменне выконваць культурна-гігіенічныя працэдуры (умыванне рук, твару); карыстацца прадметамі асабістай гігіены (мыла, ручнік для рук/ног, асабістая расчоска, зубная шчотка, зубная паста, шклянка для паласкання рота, насоўка). З цікавасцю пагуляем у дыдактычныя гульні «Знайдзі і пакажы», «Чым адрозьніваюцца?», «Хто уважлівы» і інш.
Паважаныя бацькі!
Вы дапаможаце свайму дзіцяці стаць больш дапытлівым, развітым, акуратным, калі:
1. Пагаворыце з дзіцёмаб прадметах асабістай гігіены. Растлумачце, што яны так называюцца, таму што чалавек іх выкарыстоўвае для чысціні свайго цела. Падчас правядзення гігіенічных працэдур выразна прамаўляеце самі, а потым хай дзіця паўтарае іх назвы: мыла, ручнік для рук/ног, расчоска, насоўка, зубная паста, зубная шчотка.
2. Параўнайце дарослую і дзіцячую зубныя шчоткі. Чым яны адрозніваюцца?
3. Прачытайце казку К. Чукоўскага «Мойдодыр»; верш А. Барто «Девочка чумазая».
Пагуляйце разам з вашым дзіцём:
Гульня "Чацвёрты лішні"
- мыла, ручнік, рукі, расчоска(тлумачым дзіцяці: лішнія рукі- гэта часткі цела, а ўсе астатнія прадметы – прадметы асабістай гігіены);
- рука, нос, насоўка, вочы....
Гульня "Падумай і адкажы"
- Чым мы мыем рукі? (мылам)
- Чым мы расчосваем валасы? (расчоскай)
- Чым мы выціраем нос? (насавічком)
- Чым мы выціраем рукі? (ручніком для рук)...
ЖАДАЮ ПОСПЕХАЎ!