Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Тэма тыдня:" Кніжкін тыдзень»(17.05-21.05)

Дата: 16 мая 2021 в 21:31
95 просмотров

Рэкамендацыі для бацькоў
Заданне 1. Загадаць дзіцяці загадку:
Не куст, а з лісточкамі.
Не кашуля, а пашыта,
Не чалавек, а расказвае. (Кніга)
Заданне 2. Разгледзьце разам з дзіцём кнігу, звяртаючы ўвагу на шрыфт, вокладку, ілюстрацыі.
Прыкладная гутарка:
- А гэта што ў кнігі? (паказвайце пра вокладку)
- Правільна, гэта вокладка кнігі. Для чаго яна патрэбна? (адказ дзіцяці)
- Калі ўважліва паглядзець на яе, то можна даведацца: як называецца гэтая кніга, хто яе напісаў, мастак.
Вокладка ў кнігі можа быць мяккая або цвёрдая (з кардона) (паказ вокладкі кніг). Калі кніга тоўстая, вокладкі злучае пераплёт (паказ вокладкі).
У кожнай кнізе ёсць старонкі, у кожнай свой нумар. Складзеныя лісты сшываюць, склейваюць або змацоўваюць скрабкамі. У гэтай кнізе, як злучаныя лісточкі? (разгледзець)
- На гэтых старонках мастак малюе карцінкі-ілюстрацыі, а пісьменнік піша тэкст.
Заданне 3. Пагуляйце ў дыдактычную гульню " Дадай слоўца»
— Дадавайце словы ў рыфму і па сэнсе
Ёсць у кніжыцы вопратка,
Называцца — …. (вокладка) .
Кнігі ёсць у садзе і дома
З паперы і ...(кардона).
Нашы кнігі - не простыя,
Па парадку ў іх.... (лісты),
Каб пры чытанні не збіцца,
Нумараваны…. (старонкі) .
Старонкі ўсе напералік,
Іх змацоўвае.... (пераплёт) .
Заданне 4. Пагуляйце ў дыдактычную гульню «Падбяры прыкмету да прадмета»:
Кніга (якая?)- ...; (Дзіцячая, навуковая, маляўнічая, вялікая …)
Пісьменнік (які?) — …;
Казка (якая?) — …;
Верш (які?)- ...і т. д.;
Заданне 5. Пагуляйце ў дыдактычную гульню " Адгадай казку»
(Дарослы чытае ўрывак з казкі, а дзіця адгадвае яе назву.)
Заданне 6. Пагутарыце на тэму "Мае любімыя кніжкі".
Заданне 7. Раскажыце дзецям пра бібліятэку, пра працу бібліятэкара; для чаго людзям патрэбныя бібліятэкі; раскажыце пра тое, што кнігі трэба берагчы.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.