Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Тэма тыдня: “Абаронцы Айчыны” (22.02-26.02)

Дата: 21 февраля 2021 в 14:34
136 просмотров

Мэта: фарміраваць першасныя ўяўленні аб войску, аб мужчынах, як абаронцаў Радзімы; выхоўваць павагу да абаронцаў Айчыны; ажыццяўляць гендэрнае выхаванне (фарміраваць у хлопчыкаў імкненне быць моцнымі, смелымі, стаць абаронцамі Радзімы; выхоўваць у дзяўчынках павагу да хлопчыкаў.
На занятку” Дзіця і грамадства”-будзем фарміраваць веды дзяцей пра абаронцаў Айчыны; развіваць мысленне, назіральнасць, дапытлівасць, памяць,мову; выхоўваць павагу да абаронцаў Айчыны.
На занятку “Мастацтва (лепка)”- спрыялі паглыбленню цікавасці да прадметнай лепкі ;будзем вучылць дзяцей ляпіць верталёты канструктыўным спосабам з розных па форме і памеры дэталяў; развівалць маторыку; выхоўваць жаданне парадаваць тат сваімі вырабамі.
На занятку “Элементарныя матэматычныя ўяўленні і культура маўленчых зносін”- будзем фарміравалі ўяўленне аб ліку "сем"; аб адносінах паміж сумежнымі лікамі, незалежнасці ліку ад якасных і пространственых прыкмет; фарміраваць ўяўленні аб велічыні, аб геаметрычных фігурах ; развівалі ўменне лічыць.
На занятку “Інтэграваны занятак дзіця і грамадства/мастацтва(маляванне )” - будзем працягваць развіваць цікавасць да сюжэтнага малявання; вучылцца маляваць ваенныя караблі ў моры; спрыяць праяўленню творчай задумы; развіваць маторыку; выхоўваць ў дзяцей павагу да абаронцаў Айчыны.
А таксама на працягу тыдня будзем гуляць у розныя сюжэтна-ролевыя гульні «Сям'я», “Маракі”, “Салдаты”- працягваць вучыць дзяцей ствараць гульнявыя сітуацыі з цацкамі, разгортваць сюжэт, будаваць канструктыўныя ўзаемаадносіны з аднагодкамі; дыдактычныя – Збяры транспарт; Складзі малюнак; Назаві прадметы на малюнках, Назаві часткі машыны,трактара,танка,самалёта.
На прагулцы будзем назіраць за птушкамі сінічкамі; вызначаць , чые сляды на снезе; развіваць дапытлівасць, назіральнасць; вучыцца арыентавацца на мясцовасці з дапамогай гульні “Знайдзі прадметы па апісанні мясцовасці”.

Комментарии:
Комментариев пока нет.
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.